Yleisimmät ongelmatilanteet

Patmos+

Sähköpostiosoite on jo käytössä

Sinulla on jo Patmoksen sähköisten palveluiden asiakastili. Uutta rekisteröitymistä ei tarvita. Tilaa Patmos+ palvelu olemassa olevalle asiakastilillesi osoitteessa https://www.patmosplus.fi/kayttaja/tilaukset-ja-maksut

Unohdin salasanan

Tilaa tästä uusi salasana. Saat sähköpostissa linkin, jonka avulla voit määritellä uuden salasanan.

En saa mahdollisuutta syöttää korttitietoja

Jos saat virheilmoituksen 'Maksu ei onnistunut' ennen kuin pääset edes syöttämään maksuvälineen tietoja, käyttämäsi selaimen evästeet (engl. cookies) ja välimuisti (engl. cache) tulee tyhjentää. Ohjeita eri selaimille:

Chrome (pöytäkone, iPhone, Android)
Firefox (pyötäkone)
Firefox (android)
Firefox (Apple iOS, englanniksi)
Internet Explorer (pöytäkone)
Edge (pöytäkone)
Opera (pöytäkone, englanniksi)

Kortti ei kelpaa toistuvaismaksuihin

Debit-pankkikortille ei ole aktivoitu toistuvaismaksu-ominaisuutta. Ota yhteyttä omaan pankkiisi toistuvaismaksujen sallimiseksi. Visa Electron ei kelpaa maksuvälineeksi.

En näe punaisia Patmos+ logoja. Maksanko turhaan?

Onnistuneen Patmos+ tilauksen ja sisäänkirjautumisen jälkeen kaikki punaiset Patmos+ logolla varustetut puheet ja radio-ohjelmat muuttuvat vihreiksi.

Haluan keskeyttää/peruuttaa Patmos+ tilaukseni

Voit tehdä muutoksia Patmos+ tilaukseen Tilaukset ja maksut -hallintasivulta. Kirjaudu sisään sähköpostiosoitteella, jonka annoit rekisteröidessäsi Patmoksen sähköisten palvelujen asiakastilin. Sähköpostiosoite on sama, johon sait muistutuksen seuraavasta veloituksesta.

Radioraamattukoulu

Radioraamattukoulu ja Patmos+ palvelu hyödyntävät yhtä ja samaa asiakastiliä. Jos olet ilmoittautunut radioraamattukouluun, sinun tulee kuitenkin kirjautua sisään www.patmos.fi sivustolla.